2 Mart 2015 Pazartesi

6x7=42

Bir gün geri döndüğümde saçlarım beyazlamış, göz altları şişmiş, kilo haylice olmuş, evli barklı ve doğduğu yerde değil de doyduğu yerde yaşayan biri olarak geri döneceğim hiç aklıma gelmezdi. Burada blokspor'un ne güzel hayalleri varken, bir facebook, bir youtube olabilirliği mevcutken kendi sessizliğine bırakmak da hiç olmadı aslında. Buralar ilerde çok değerlenecek diyebileceğim bir varlık hala benim için blokspor. Evet değerlenecek bir gün, buralar bir frp karakteri kadar hakkettiğini alacak. Konya'da 250 saatlik uçuş kariyerimi, yüzlerce tüp torakostomi ve yüzlerce torakotomiye bıraktı artık bu akademik hayat. Blokspor ile buluşmamız biraz da bu yüzden gecikti. Paramedikal bir yazı görmez oldum. Ne Grange'lar kaldı, ne de Ahmet Ümit'ler. Kitapçıda gördüğüm Ahmet Ümit kitaplarının artık hangisini okuduğumu bilmiyorum, hepsi yabancı. Ve çalışma ofisimde masanın üzerinde duran Microsoft FSX. Balıklar daha çok konsantrasyon gerektiriyor, Microsoft FSX'ten. Dün 1 balık daha veda etti Survivor'a. Tam bir konsantrasyon ile balıkların karakterini saptamaya çalışıyorum. 2 vatoz ve 7 yunus var koleksiyonumda. Tabi 3-4 günde bir suyun temizliği için su dengeleyici, metilen mavisi, flora düzenleyici de içinde olan 4-5 ilaç koyuyorum suyun içine. Ona rağmen balıklarda istediğim verim ve enerjiyi alamıyorum. Hayırlısı. O zaman bu topraklara özgü bir dille selamlıyorum sizi, hoşgeldiniz çünkü hoşa geldiniz...

Hiç yorum yok: