25 Temmuz 2011 Pazartesi

Rafet ve Akşam Esintisi

R. E. R.'nın müziğini sevmekle sevmemek arasında gidip geliyorum. Muhtemelen ruh durumumla ilgili bu, aslında kesin onunla ilgili. Önceki kasetlerini pek sevmezdim ama son iki üç kasetini dinledim de adam dokunuyor, böyle teline basıp basıp nasıl ses gelir acaba diye bekliyor. Sesini uzatarak titrettiği yerlerde sizin de içiniz titriyor gibi geliyor. Ha şunu da söylemeden geçmeyeyim, gündüz arabada radyoda çalsa kanalı değiştiririm, vites küçültür hızımı biraz daha artırırım, hiç dayanamam. Ama o gündüz olur, şimdi güzelim Antalya'nın temmuz akşamında pek de şahit olunmayacak güzellikteki esintiyle çok iyi gidiyormuş. İyi kaçıyormuş gibi oldu ama gidiyor adam ya akıyor resmen. Ruh durumu bu işte ne yapacağı belli olmaz. Bir gün akar bir gün durulur. Durulunca rafet dinler, akınca namık. Biraz ota konmakla konmamak gibi, biraz sıcakla esinti gibi,  ya da SVT ile VT gibi. Çok uzattım, ben keyfe devam...

Hiç yorum yok: